Hoofdmenu

Wat wij bieden voor onze leden

Welkom op het l-nummer forum!

Als gast op ons forum kun je berichten en ervaringen lezen op het forum.
Indien je je kosteloos registreert bij het l-nummer forum kun je zelf berichten plaatsen. Zo kun je eventuele vragen stellen en je ervaringen delen met anderen. Ook is de informatie over het kweken met lnummers en corydorassen beschikbaar en krijg je toegang tot de techniek en knutselhoek.

Daarnaast bied ons forum ook een aangeboden en gevraagd gedeelte waar leden hun vissen eventuele benodigdheden rondom het aquarium voor een vaak “ledenprijs” aanbieden. Dit gedeelte is alleen te bezoeken indien je aangemeld bent.

Registreer je hier!

Wie heeft ervaring met de L184?

Vragen en informatie over het starten met l-nummers
Topic Rating:
  • Niet gewaardeerd

Re: Wie heeft ervaring met de L184?

Berichtdoor john24 » 18 aug 2013 12:34

Je kunt ook de foto's naar mij toesturen dan plaats ik ze voor je op het forum ;)
john24

Geslacht: Man

Share On:

Share on Facebook Facebook Share on Twitter Twitter

Berichtdoor 1walter9 » 18 aug 2013 12:55

Laat ik nu net een Red Fire man zoeken voor mijn vrouw :D ;)
1walter9

Berichtdoor rondoras » 18 aug 2013 18:08

gosephe schreef:Hoi Melfisan. (Gerda)
Ik weet natuurlijk niet of je een behoorlijke vissenkenner bent, of je al jaren of misschien dagen in de visjes zit?
Maar heb de indruk, dat je nieuw in de viswereld bent, en veel aanneemt van zogenaamde kenners.

Wil je echte info?: (Deze info is op dit forum gewoon te lezen, geschreven door kenners door de jaren heen)
1: Een vis meet je op van kop tot staart. (Dus helemaal)
2: Een kokosnoot afgeplakt ?? Hoe heb je dit gedaan? toch wel met speciale aqua-lijm, en dit een flinke tijd laten uitharden?
En talloze keren uitgespoeld ??
3: Geen legholen?...... Ga als de wiedeweerga 1,2 3 legholen aanschaffen. (dit geeft ook bescherming tegen de cory's.)
4: corydora's bij L-nummers...dat zou best gaan, maar dan moet je veel meer voeren, bij het licht uit.
en daar hangt dan aan vast, veel meer schoonmaken en verversen.
Doe je dit niet dan is een L184 (toch wel een schuwe l-nummer, gedoemd om te sterven van de honger.
5: Als je een vis hebt, waar je zo een tabletje onder kan schuiven, zonder dat hij wegschiet, (Zoals John24 al vertelde) dat is zeker niet goed. Of hij is ziek, (dus apart zetten) of hij is echt uitgehongerd (OOK apart zetten, en bijvoeren).
Maar in ieder geval niet nix doen.
Succes met de vis.

Zoals ik hier lees steek je er best geen Corys bij , maken er snacht ook een boeltje van wat voer betreft.
Meer voeren leid niet anders dan naar nitriet pieken daar alles word verstoven.
Niets moet maar zal zichzelf wel uitwijzen.
rondoras

Vorige

Keer terug naar Startersforum